Panik!!

Har nu insett att jag flyttar på lördag.. Oj vad jag har en massa massa att göra!! Sen att jag jobbar stängning nu 6 pass i rad hjälper mig inte direkt att lugna ner panikkänslan i magen.. Kommer inte bli mycke sova för Emelie..!!

Ska nog gå och handla snart så jag kan laga mat åt Frida, som en liten barnvakt :) Sen måste jag packa allt. Allt!! Sen den där jävla Stuart som vägrar svara så nu vet jag inte hur ja ska packa mina saker.. Dumma honom! Sen måste jag till 3 och fixa min mobil som är paj, så om ni ringer till mig och jag inte svarar så är de för att jag inte kan svara, eller jag kan men jag hör inte vad ni säger så lite svårt att prata då.. Och kolla upp hur jag kan göra med mitt abbonemang.
Ringde upp adressändring men fick ingen större hjälp av dom.. Men de är ju klart.. Jag har ju ingen adress än..
Har en hel hög med tvätt som jag måste tvätta innan ja flyttar, när ska jag hinna med de?
Ons, tors, fre.. Lördag- flytt.. Känner mig så stressad just nu så jag vet inte vart jag ska börja.. Blir att jag inte gör nått alls för allt hänger ihop..

Gaaaah!! Jag blir galen!!!

Nej köpa mat va de, laga mat, äta mat och sen packa packa packa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0