Polisen

Idag fick jag ett samtal från polisen. Man blir alltid lika spänd och undrar vad man nu har gjort när dom ringer eller man får brev. Man börjar tänka igenom vad man kan ha gjort som skulle vara så olagligt, dom kanske misstänker mig för någonting som jag inte gjort! Och hur ska jag då få dom att förstå att de inte vart jag som gjort de!
Men nu va de ju inte riktigt så. Jag blev ju vittne till inbrottet på STUK den 25 Juli, så de var de dom ville fråga om. Hade dom pratat med mig dagen efter hade jag nog kommit ihåg lite bättre hur dom såg ut och allt sånt. Men och vänta några månader hjälper tyvärr inte mig att minnas mera. Försökte komma ihåg så gott ja kunde, men tror inte att jag var till så mycke hjälp. Dels bor jag höst upp och har inte den bästa synvinkeln, sen så har jag minne som en guldfisk.. Trodde iof inte att jag skulle höra nått av polisen eftersom de tagit sån lång tid. Men allt kan ju inte gå tokfort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0