Så slutsatsen blev..

Hur gick de nu att sova?
Nja, gick väl inte så jätte jätte bra direkt.. Efter min lilla morron löpning lägger jag mig i sängen och kollar på en film.. Slocknar väl runt en 07, 07.30. Vaknar runt 11.40, jätte jätte verkligen jätte kissnödig! Men de är ju så skönt och ligga i sägen, ska jag orka ta mig upp..? Efter mycket velande och tänkande kom jag fram till att om jag somnar om så kommer jag kissa i sängen. Alltså var de bara att ta sig upp..
Sen då? Helt rätt! Nu har Uppsala vaknat och så också solen och nu även Emelie. Så de blev inte mer än 4-5 timmars sömn.. Kollar klart på filmen, som jag ändå somnade till imorse, i hopp om att kanske sova nån liten timme till. Men icke då. Fortfarande jätte pigg så jag ger upp.

Så nu ska man fördriva tiden tills dess att man ska jobba på nått smart bra sätt. Ska nog ta en sväng på stan nu och kolla på lite hårfärger. Få någon idé hur jag vill göra. Eller så är de bara att raka av allt och börja om från början igen.

Btw, beställde en jätte söt klänning från Nelly. Var rädd att den skulle bli alldelens för liten. Men den satt perfekt! Skönt! Så nu kan jag gå runt och vara söt i min nya klänning. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0