Skoooor..

Har hittat ett par skor som jag vill ha. Kolla de är klack på dom till o med! Frågan är ju då om stackars Emelie kommer kunna gå i dom. Får hitta nått att stödja mig emot. Haha, en helt ny Emelie till London.



Ajajaj.. Kan knappt gå idag.. Har sådan sjuk träningsverk i vaderna. Va väl inte så tränad som konditionen sa.. Men jag kan ju inte stretcha mina vader.. Försöker men de går ju inte.. Får komma på nått nytt knep, för sluta springa vill ja ju inte göra, de är ju min nya hobby! Sen går de ju över så fort man väl kommer igång igen. De är bara när man reser sig efter att man suttit ner ett tag som de är lite svårt att gå. Haha! Jag är konstig, tro mig jag vet! Men de är en skönt känlsa.

Smärta är skönt när de går över

Kommentarer
Postat av: Mix

very pretty shoes! men i London minns jag det som om det vsämmade över med skoaffärer med fina (och billiga!) skor. hoppas ni får det suuuperbra! skulle vara kul att ses nåt innan du försvinner iväg

2008-10-16 @ 19:16:52
Postat av: Therese

söta skor!

2008-10-16 @ 21:37:39
URL: http://tlindstrom.blogg.se/
Postat av: Julle

stretcha direkt efter löpnngen ett tips för att slippa värken.

O skorna på bilden är inte avsedda för löpning bara så du vet :)..

2008-10-16 @ 22:09:04
Postat av: Emelie

Mix

Får se till och leta rätt på lite såna affärer =) Klart vi ska ses! Tänker inte lämna alla utan att säga hejdå.



Therese

Jätte söta!



Busdriver

Aaaha, så man ska stretcha direkt efter man tränat och alltså inte löpa i klackar.. Nu känner jag mig riktigt blond =)

2008-10-18 @ 18:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0