Tar de aldrig slut?

Känns som att jag plockar och plockar men de tar aldrig slut på saker att plocka ihop. Känns som att jag bara flyttar runt på sakerna för att komma åt nått annat som jag ändå kommer lägga på en tredje plats.. De är nog dax att packa ner allt. Måste ändå packa om sen när jag väl flyttar till England. Jag får packa en väska med saker som jag använder och behöver dagligen, resten ska ner i kartonger. Annars kommer de aldrig ta slut..!

Måste ringa till adressändring med, men vet inte vad jag ska säga till dom.. Har ju ingen adress än.. Och posten som jag får nu.. Vart kommer den då om jag inte har någon adress? Hmm.. Kan ju adressända till Huddunge först iof.. Men vart tar posten vägen om man inte beställer eftersändning..? Då kommer stackars Björn få all min post, inte för att jag får nått men ändå, kul för han då..

Ska väl försäka få lite mer ordning här hemma nu kanske.. Så inte pappa undrar hur jag bor egentligen...=) Då börjar flytten idag då!

Som sagt
I'm leaving you for Manchester, next month



Jag vill bara ut och springa, springa i flera mil, flera timmar.. Om ändå mina ben tillät de..

Kommentarer
Postat av: ullis

Man kan inte typ ha en "mail-box" eller nåt på ett postkontor där i Manchester? Och ha så att man får posten dit? Fast jag har ingen aning ^^

2008-10-13 @ 17:16:59
Postat av: Emelie

Ett bra tips, får ta och kolla upp de! Vore ju lösningen på alla problem! Tack ^^

2008-10-13 @ 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0