Tisdag

Bara en vecka kvar. En vecka! Sen kan jag känna lättnaden på rikigt.

De är en underbar dag idag vilket fall, om man tänker på vädret. Solen skiner och de är kanonfina höstfärger på alla träden. Hade nästan velat att de kunde vara lite kallare för att få den riktiga höstkänslan. Kanske bara är jag, men jag gillar hösten och blir glad av när löven faller från träden. Såna här dagar vill man bara vara ute hela dagen. Men se de går ju inte.. Ska ta och hoppa in i duchen nu och snart ta mig till jobbet då..


Jag vill ju ut och springa igen, men kan ju inte göra de efter jobbet direkt.. Får springa på jobbet istället, inte lika roligt dock..

Chip'n Dale are back in buisness

Kommentarer
Postat av: EvE

bara en vecka kvar för mig med! ...eller, ja, typ :P

La Espania here I come!

2008-10-15 @ 10:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0