Vad händer..?

Jag drömmer så konstiga saker nu för tiden.. När jag vaknar vet jag inte vad som har hänt på riktigt eller vad som visst bara har varit en dröm. Kan nog ha att göra med mina skumma sovtider.. På morgonen vaknar jag till och från av allt bankande utanför. Vaknar, drömmer vidare, vaknar, drömmer vidare, vaknar, skickar ett sms, drömmer vidare, vaknar. osv. Inte konstigt att man blir snurrig..

Ställer alltid klockan på ringning, men eftersom att jag somnar så sjukt sent så är jag alldelens snurrig när den väl ringer.. Måste vända tillbaka dygnet.. Men hur lyckas man med de när man jobbar stängningar hela tiden? Svar: De gör man inte!

18 dagar kvar!
De är verkligen ingenting! Kommer vara den skönaste känslan ever!
Och jag har förberett mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0