Gaaaaaaaah!!

Vill bara försvinna för ett tag, snälla låt mig få försvinna för ett tag nu!
Fick verkligen dra upp mig själv från sängen imorse. Ville verkligen inte gå till jobbet. Tycker inte om mitt jobb.. Och idag känner jag mig inte så jätte pigg häller, vet inte om ja håller på att bli sjuk eller om de är för att jag har sovit för lite inatt. Men har sjukt ont i halsen och de känns som att ja har feber..

Jag och Frida hade vilket fall riktigt roligt hela helgen! Och de är någonting som är bra!! Superbraa! Nu ska vi börja planera vårt nya liv tillsammans, haha! =) Som Chandler och Joey, hihi!

Sprang på EvE precis när ja skulle börja jobba. Snacka om otajmad tajming! =) Supersnygg i sin nya frissyr!! Måste ses mera!
Sprang på hela familjen Selder med, hela två gånger. =) Uppsala är mindre än man tror!

Dricka lite te kanske, så kanske halsen blir lite bättre.. Orkar inte jobba sjuk...

Kommentarer
Postat av: Fridan

Om man ändå bara kunde försvinna....

Vi får vinna på lotto!! =)

2008-09-09 @ 10:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0