Gooo Morrrrrrrooon!!!

De här känns som en bra dag, än så länge. Har ju inte börjat jobba än. Ååh vad jag älskar att stänga! Man behöver inte oroa sig över att vara rastlös, för man hinner ändå inte göra nått annat än sova och jobba. Om man inte väljer bort nått av alternativen, som då blir sova för jobba måste man ju.. Vi måste ha den konstigaste skiftrullningen på våran restaurang. Är de aldrig någon som öppnar eller? Inte om rullen ser ut som mitt schema vilket fall. Varför kan man inte dela upp de på ett rättvist sätt?? Klart som fan att man inte har någon jävla motivation över huvudtaget när man måste städa hela jävla restaurangen VARENDA JÄVLA pass man jobbar. Förlåt, men jag vill ha ett liv jag med! Visst, jag kan stänga, inte de som är problemet. Men bara för att jag kan betyder de inte att jag vill göra de hela tiden. Vissa saker gör man inte bättre för varje gång man gör de, vissa saker gör man slöare och slarvigare för man bli så sjukt less.
Sen att min chef vägrade ge mig lösenordet till internet, buy why..?? Vet inte vem han tror att jag ska lämna ut de till, som tydligen absolut inte får veta de. Har aldrig lämnat ut de där jävla lösenordet till någon medarbetare. Gav de till Majsan, har ja för mig de va, men trodde de va okej då han är skiftledare. Vilket förtroende man har. De känns bra. Att han äns vågar lämna mig ensam på restaurangen, de faschinernar mig. Fast de gör han väl inte häller längre efter Gap:en i fredags, haha!!

Ajja, ska inte pajja denna dag riktigt än..

Äter gröt till frukost, havregrynsgröt med blåbär. Riktigt impad av mig själv att jag äns kom på den tanken. Jag har aldrig gillat havregrynsgröt. Men de va godare än jag minns. Antar att jag vuxit lite =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

I TOLD YOU SO! Du kanske förstår varför jag var så bitter... :P

2008-09-25 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0