Inte så lätt hela tiden häller..

Hehe, de slog mig ikväll när jag moppade golvet precis innan stängnig, de är ju onsdag idag! Därav alla småfylle fjortisar. Noll koll på dagarna känner jag. Jag tror att de är fredag imorron, eller nu är de ju de, men ni fattar :P

Sen vet jag inte hur ja lyckades, men på nått vis har jag vänt på skärmen till våra övervakningskameror. Då inte själva skärmen, men hela bilden är upp o ner. Försökte mitt bästa att förstå hur de gått till och pillade en hel del på den innan jag väl insåg att jag inte kommer lyckas.. Tryckte tillochmed huller om buller på tangentbordet ifall de skulle hjälpa, vilket de då självklart inte gjorde. Men man måste ju testa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0