Lite panik..

Stackars Frida är sjuk... Så jag skulle vara snäll och komma över med hennes mobil som hon glömt oss mig. Tänkte att när man är sjuk så tycker man alltid jätte synd om sig själv och då behöver man lite uppmuntran. Så jag knallade in på Hemköp efter jobbet och köpte choklad och pringles, våra nya favvo chips, undra varför? =)
Knallar hem, byter om, tar väskan och min choklad-chips-påse och knallar iväg. Efter att jag smällt igen dörren så kom jag på att jag kanske skulle ta å lyssna på mp3:n på vägen, sjunga lite för mig själv. Trodde att jag hade den i väskan, men de visar sig så klart att jag lagt ur den. Ska jag gå in och hämta den? Eller ska ja skita i de? Ska nog hämta den ändå, slipper jag höra en massa skumma ljud när ja ska gå hem sen.
Men de va ju lättare sagt än gjort, för de va inte bara mp3:n som jag lagt ur, mina nycklar ligger kvar på sängen! Och ingen Björn hemma!! Kommer han äns komma hem idag? Ringer honom medans jag knallar mot Frida, upptaget. Knallar vidare. Vad gör jag om han inte kommer hem ikväll..? Sova oss Frida skulla jag ju kunna göra utan problem, men nu är de inte sova som är problemet, utan att mina jobbarkläder ligger där inne, och i dom nycklarna till jobbet. Även om jag skulle ha någonstans att sova så skulle jag inte kunna få tag på mina nyckar så att jag kan öppna restaurangen.. Ringer igen, men mobilen är cp idag och de verkar inte som att den vill ringa till nån alls... Liite panik känsla och försöker komma på vem jag kan låna nyckar från, ingen Lisa som kan rädda en ur såna situationer nu, de är saknat! =)
Skickar iväg ett sms till Björn i hopp om att de kommer fungera, och att han kommer hem. Får svar efter kanske 20-30 min att han kommer vara hemma. Yes!! Nu så kan jag andas ut och äta i lugn och ro :D De va bara att ringa sen när jag ville bli insläppt in i porten. Bara att hoppas att mobilen vill fungera då som den ska.

De gjorde den och nu ligger jag i sängen redo för att sova.. Ska ju ändå upp om 4h o 40 min, 10 min mer än igår ;)

Kommentarer
Postat av: Fridan

hihihihi.

2008-09-19 @ 01:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0