McDonald's

De är klart att man är sjukt motiverad!
Ja menar med allt de stöd och peppning som man får, att vi verkligen jobbar tillsammans som ett team och hjälper varandra. På mitt jobb ställer alla upp för varandra och med allt de stöd och förtoende som man får från alla gör en verkligen sjukt motiverad till att utföra sitt jobb till 200%.

Oh, jag älskar verkligen mitt jobb!! Hur ska jag någonsin kunna säga upp mig därifrån. Kommer ju sakna allt så himmla mycket! Kommer aldrig hitta ett bättre jobb med mer underbara chefer och medarbetare.


Tror att jag har förgiftat Frida, för nu har hon däckat i sängen.. =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

ska du säga upp dig???

2008-09-22 @ 19:30:35
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Emelie

enligt planen ser de så ut

2008-09-23 @ 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0