Nejje...

Febern kommer krypandes och halsen blir bara värre och värre. Halsfluss? JAG VILL INTE!! Ororar mig för vita prickar i halsen.. Än har de inte kommit några, men de blir inte bättre.. Har knappt fått sova nått i natt.. Bara hostat och hostat.. Trodde nästan jag skulle hosta upp alla mina inre organ, inte för att man kan göra de, men de kändes som de.. Gillar inte att vara sjuk.. Blir så ensamt här hemma.. Plus att jag känner mig som en idiot när jag ringer och sjukanmäler mig, sätter alla andra i skiten..Hatar att göra dom samtalen, men om man knappt tar sig up ur sängen så har man nog inte mycke till val...

För att göra inlägget lite roligare


Halva familjen leker lika för nått år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0