Patrik 1,5

Va på bio igår. Fast jag är döv.
Grymt bra film, även fast den var rätt förutsägbar. Men jag tyckte ändå att de var en av dom bästa svenska filmerna som jag har sett. Grymt bra skådespeleri!! Vill inte säga så mycke mer än se den! Så länge du inte är en av dom som lider av homofobi, filmen har inte direkt sparat på kärleken. Alltså ingen liten Fucking Åmål homo-romans.


Jag är glad, så glad! Vill bara börja nu, nu, nu!! Håller på att explodera, vill bara skriiika ut allt!! What to dooo! Hihi.

Idag gick jag hela vägen till jobbet och hem, utan att snubbla! Jag vet Evelina, de är ett mirakel!!

Kanske att man drar till den stora staden i helgen då, måste ju prova på lite nya saker. Variation har jag hört ska vara bra..
Piff & Puff lyckas alltid göra allt bättre! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Fridan

Emelie, du får inte explodera! Tänk på alla planer, ska jag göra allt själv då, utan dej?? :P det går ju faktiskt inte!

2008-09-18 @ 09:49:12
Postat av: EvE

men vad är det som händer? du sa inget när vi va på bio ju! puss

2008-09-18 @ 11:03:14
Postat av: Emelie

Frida

Jag ska inte explodera, sånt har vi inte tid med ;)



Eva

Du ska få veta allt! De är bara så nytt och oplanerat än =) Puss!

2008-09-19 @ 00:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0