I-landsproblem..

Sitter och försöker klura ut vad jag ska göra med mitt hår ikväll. Sånt är alltid lika svårt och jag blir helt galen för att jag ska ha så trist hår. Platt, livlöst och omöjligt att få till någe snyggt med. Ytterligare ett sånt där problem som bevisar att de va såå mycke lättare när man var mindre. Som vanligt när man börjar klura på saker och ting så tänker man tillbaka hur de var när man var liten. Eller de kanske bara är någonting som jag gör, och jag gör de ofta.

Hursom helst. Hår var de.
När man var liten, eller iaf när jag var liten, så hade man bara två alternativ, när de gällde att ha uppsatt hår. Antingen så hade man hästsvans där man drog håret igenom håret så de blev snurrat innan själva toffsen. Väldigt svårt att förklara utan att visa, men tror att ni vet hur jag menar.
De andra alternativet som man hade var två flätor som man rullade ihop till två bollar. Musse Pigg öron helt enkelt. De var min favorit. Då kände man sig riktigt fin.

Men tror inte någon av dessa frisyrer passar för kvällen så jag har fortfarande inte nån aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0