Julklapps stress

Ja, julklapparna vart jag ju färdig med för länge sedan. Sen var de bara att börja klura ut hur dom ska slås in. Idag kände jag mest bara panik och tänkte att jag får väl köpa nått trist papper och lite snören. Kom hem med papper och snören och äntligen en idé.
Haha, nu sitter jag här och mitt problem är istället hur jag ska hinna slå in alla julklapparna innan jul. Visst, de var en rolig idé, men ack så tidskrävande! Ska nog försöka göra paketen så små som möjligt.

Nu vart ni nyfikna va?
Hinner jag klart innan jul så lägger ja upp en bild på resultatet:)

Kommentarer
Postat av: NOOK Elin

Jag blir så nyfiken! Man kommer ju inte vilja öppna paketen när man vet hur mycket jobb det ligger bakom!

2009-12-20 @ 11:16:06
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, jodå. Dom är inte så speciella, bara jag som lägger ner onödigt mycke tid. =)

2009-12-20 @ 22:23:59
URL: http://lattmjolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0