Lars Winnerbäck

Har jag pillat på Winnerbäck bilderna hela natten känns de som. Har lite svårt att se vad som är bra nu och blir inte nöjd med nått. Men har fått ner dom ca200 bilderna till 66, varav 23 fick komma med på FB. Så om ni vill se ett svartvitt trist Winnerbäck album så får ni kika där :) Här bjuder jag bara på bilden som jag är mest nöjd med, just nu iaf :)


Om de nu är någon som inte har Facebook som kanske skulle vilja se bilderna kan man gå in på följande länk:

http://www.facebook.com/album.php?aid=141564&id=622837749&l=9a71216f84

Tror att de ska fungera Eva ;)


Kommentarer
Postat av: EvE

Tack smulan!! Det funkade perfekt, men jag måste ju få alla bilderna sen också.

2009-12-10 @ 09:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0