Rocker!

När jag ändå har börjat så kan jag ju lika gärna fortsätta på de här rock temat. Måste ju få skryta lite om att jag har en rocker till pojkvän, för att sedan visa upp hans näst finaste ägodel.
(Jag är ju såklart hans finaste, om man nu kan säga att jag är en ägodel.)



Just de ja, gitarren var John's. På hitta.se så står de att han är musiker, och de står att Johan är cirkusartist. Och kan nog säga att Johan är mer cirkusartist än John är musiker, han kan ju iaf jonglera.


Friiiiida kommer till Sverige imorron!
Jag ska på intervju imorron!
Johan kommer hem från Finland imorron!

Behöver jag säga att jag vill att de ska bli imorron?

Kommentarer
Postat av: pappa

Är basen ett museiföremål?

2009-12-06 @ 21:54:11
Postat av: Emelie

Ja nästan kanske, fast man får röra den och Johan blir nog mest glad om de skulle bli en repa i lacken. :)

2009-12-06 @ 22:40:14
URL: http://lattmjolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0