Jag blir snart galen!

Så går de när man inte lyssnar!

Snälla någon. Jag blir verkligen galen snart. Ni vet när man har glömt vad någon/något heter men verkligen har de på tungan. Man är så nära att komma på vad de är att man egentligen bara skulle kunna öppna munnen och de skulle säga de själv.
Där är jag inte. Inte ens i närheten. Inte ens en minsta aning från vart meningen kommer ifrån. Men kan fortfarande inte släppa de. Har nu tänk och tänkt, sagt meningen gång efter gång i flera dagar nu. Känner igen de så väl. Men vart har jag fått de ifrån? En film? En serie? Kanske någon reklam snutt? Bara något som någon sagt? Nej, inte de sista.. Känner igen med den dialekten.
Fick vilket fall en sån där känsla som fick mig att sätta mig upp i soffan och tänka ja ja ja! Men hann inte ens tänka klart förrän den vart som bortblåst igen och nu är huduvet helt tomt igen.

Hur många dagar kommer de gå? Kan inte släppa de..
Tvångstanke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0