Älskling blir en Ängel

Min största kärlek kommer äntligen få bli den vackraste ängeln som han förtjänar att bli.


Äntligen ska du få njuta på de gröna ängarna.
Allt vi gjort för varandra.
 Alla minnen vi har tillsammans.
Dig älskar jag mest av allt som finns i hela världen och beskedet som jag nu fått är de bästa jag fått på länge. Äntligen slipper du lida, äntligen ska du få ditt värdiga slut. Jag sa adjö för 1,5 år sedan när beskedet kom och jag inte trodde att du hade många dagar kvar. Du är en kämpe och vill inte göra någon besviken. Men du skulle ha sagt ifrån redan då. Tror jag även att du gjort om du vetat hur länge du skulle få lida..
Äntligen älskling!
De är med glädje tårarna rinner denna gång ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0