Har man inget att göra så har man inte

Idag har jag skaffat mig en ny hobby. Eftersom att de inte finns överflödigt mycke att göra i Huddunge emellanåt så får man ta de man har och göra nått lite roligare av de.

Idag ville jag att Emanuel skulle leka med mig. Kunde dock inte komma på nått som skulle kunna locka honom att lämna datorn och vara med mig istället.
 Men han roade mig ändå.
Ovetandes bara.




Min nya hobby är nu att göra Alfons Åberg bilder.
Känner dock att min höger hand fått tagit en liten smäll av de hela.
Lite lätt överspänd.
Men de går nog över när jag väl kommit in i de =)
Nu ska jag klura ut hur nästa bild ska bli, vem nästa offer ska vara.
Mohahaha

Kommentarer
Postat av: lisa

lilla gumman, mår du bra? :)

2009-01-04 @ 20:02:57
Postat av: Emelie

Haha, jag mår fint! Roar mig på bästa sätt =)

2009-01-04 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0