Oooh en sån natt. En sån ungdommens natt.....

Inatt när jag väl somnat in och flygit vidare till drömmarnas land vaknar jag av ett vibrerande ljud. Eller rättare sagt många vibrerande ljud. Runt 02 fick min mobil tillbaka sin mottagning och jag hade tydligen vart poppis den dagen utan att veta om de. Borta och oförstående som man lätt blir när man blir väckt mitt i en dröm, letar jag trött efter mobilen som ligger någon stans under kudden. Hittar den och den vibrerar igen.
Läser dom imorron när jag vaknat, tänker jag då jag knappt orkar röra på mig.
Men den tanken gillades inte och jag får tre till sms.
Okej okej, nu har jag ju ändå vaknat så låt gå.
Eftersom att dom tre sista smsen fick mig att vakna, var från samma person och skickade nästan samma stund som jag fick dom så bestämmde jag mig för att svara på de då innan jag somnar om.
Haha, rätt eller fel gjort går ju att diskutera.  För där sades de inte gonatt förrän 05.

Sen att Emanuel gick upp 04 för att duscha får jag prata med honom om senare.

Kommentarer
Postat av: Fopp

Läs min blogg kära du. Jag har klämt in en mening till dig där. :)

2009-01-19 @ 03:42:37
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0