Lite update kanske vore på sin plats

Myggsjön levde ju inte upp till sitt namn. Men de är väl ingenting man ska vara besviken över direkt, snarare lättad. Och i den sjön fanns de vilket fall fisk och inte bara kallingar som i Myran. Johan, den j*veln, fick fisk på första kastet. Så han vann den tävlingen. Han vann även mest fisk tävlingen, och tror nog att han vann störst fisk tävlingen med. Men han va snäll och lät mig vinna. Tydligen så känner han inte till att de alltid är tävling när man fiskar.. Hmm, han har så mycke att lära.

Nu är de bara två veckor tills Frida kommer till Sverige! Wiiiee!! Längtar!

Min pojkvän mixade självaste The Hives i lördags, på deras "hemliga" spelning i Fagersta. Jag tycker vilket fall att de är coolt, och jag tänker då skryta om de!

Just nu sitter jag med spänning och väntar på att få höra att bebis Indra kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0