Back on track

Ni vet när man precis håller på att somna. Man kommer in i ett halvdrömmande stadium. Plötsligt så ramlar man och man vaknar med ett sådant där cp-ryck. Alla har gjort de, alla hatar de. Och självklart ska jag vara lite udda. Visst jag rycker som alla andra, fast ändå inte. Jag rycker inte lite.. Jag rycker nå in åt helvete rent ut sagt! De är faktiskt väldigt jobbigt. När jag var i Åre i vintras var de sjukt jobbigt. Ville inte sova för att jag vaknade minst fem gånger med såna här värsting cp-ryck innan jag väl somnade på riktigt.
Sen är ju de vanliga att man typ drömmer om att man ramlar eller någe liknande. Jag kan komma fram till någon som jag ska hälsa på, och poff så flyger jag upp. Stackars Johan blir ju livrädd..


Försökte mig på att göra mammas köttfärsås för ett tag sedan. Förstår inte hur hon lyckas få den så förbannat god! Vad är hemligheten? Fast sen är ju hon en trollkar i köket  så de kan ju ha något med de att göra... Johan tyckte iaf om min version, kan vara för att han inte smakat på orginalet någon gång, men nu har han vilket fall beställt de idag. Jag minns inte ens hur jag gjorde förra gången så jag hoppas att den blir minst lika "bra" denna gången med. Sen är de ju bra att han har sina Mega Death och After Death såser så de blir lite smak på de hela. Själv nöjjer jag mig med ketchup.
Emelie ketchup bränner i munnen Wallin, som John döpt mig till.. Förstår inte vad han fått de ifrån..

Idag ska vi iväg på semester, jag och Johan. Vi ska till den mysiga sjön Myggsjön, visst låter de väl härligt?

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter myggit! Ha det bra ändå :) Kram

2009-07-21 @ 15:34:36
Postat av: mamma

Då har ni inte smakat Jonas köttfärsås, den är super!!

2009-07-22 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0