Bra och dåligt

Jysk ville inte ha mig för att jag inte jobbat på Jysk förrut. Så jobbar man där.
Mitt nuvarande jobb går segt och dom senaste dagarna har jag skakat för att jag frysit så mycke.

Segt segt segt...

Men jag har fått tillbaka min mobil igen. Dom lagade knappen också och behövde inte betala någe för de. Dom på 3 i Västerås verkar inte ha så stor koll på saker och ting.
Sen har jag fått mejl från Indiska där de står att dom gått igenom ansökningarna en omgång och att jag är med till omgång två. Kan inte annat än hoppas, hoppas, hoppas att jag vilketfall kan få en intervju.

Johan har sagt att jag får sova på soffan... Så jag lär väl göra de då. Mitt huvud är ändå så tungt så jag kommer ändå inte orka släpa de till sängen.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0