Lite blandat skoj

Inatt blev jag attackerad av en galen svan och åkte Salas nya turist attraktion, bussen som hoppar galet högt upp i luften så att man själv lyfter från sätet. Dock blev de en misslyckad attraktion då de endast var jag, Johan, Emma, Josef och Anders som valde att åka med en andra gång på resan. Johan var dock lite feg av sig och satte sig längre fram i bussen där man inte flög lika mycke.

Jag har även träffat en till som nyser efter de satt i halsen. Alltså att man först sätter i halsen, sedan hostar som en galning och som grädde på moset avslutar hela prosessen med att nysa. En härlig prossedur som jag nu vet att jag inte är ensam om.
Hepp, då va man inte unik längre då...

Jobbet går vilket fall frammåt. Idag har jag fått pratar med snobbiga Stockholmare, som tror att dom är så otroligt bra. Ett helt gäng med glada och otroligt trevliga skåningar och avslutade de hela intresserade Norrköpingsbor. Man märker verkligen hur ens fördommar stämmer in, inte på alla måste jag väl tillägga för att vara korrekt och inte dra alla över en kant. Men på dom flesta.

På lördag är de tatuerings expo i Sala. Tycker alla ska dra dit och kika iaf. Jag ska ju vara med! Sen att jag är fejk kanske är någonting som mina föräldrar tycker är bra iaf. Måste nog hoppas på kallt väder så jag kan ha sjal utan att folk tycker att jag är allt för wierd.

Over and out, dax för äggmacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0