Halvtid

Då va de onsdag. Nu har vi åkt i full fart i fyra dagar. Alla utom Emanuel som så typiskt blev sjuk i måndags och har alltså bara åkt en dag än. Men denna morgon såg de bra ut för den lille stackarn som begav sig in i duschen och de verkade positivare. Dock slutade inte duschturen lika lyckligt då han kommer ut blödande och blind. Men nu har fotografen vaknat till liv och ser ut att bli backen imorron. Äntligen!
Men nu är de ju så att om en blir sjuk så blir ju alla andra smittade, eller? Undra om de mest sitter i huvudet för emelllanåt är dom väldigt aktiva i de som händer runt om, medans i den andra tycka väldigt synd om sig själva. De är nog så att de är lättare att känna sig sjuk om någon annan som man umgåtts med vart de. Kanske.


Ingen får till en fläckfri vecka. Vi alla klotade alla redan första dagen. Men vi skyller på för lite sömn. Ingen har några brutna ben än vilket fall och vi har inte åkt vilse. Inte så mycke vilket fall.

Gissa vem som ligger bakom citatet.
"Jag sa inte att jag inte fatta, jag sa att jag inte förstod!"

Kommentarer
Postat av: mamma

kan det vara en viss ove?

2009-03-19 @ 22:43:54
Postat av: Emelie

Haha, helt korrekt!

2009-03-20 @ 08:36:21
Postat av: mamma

Hur kunde jag veta det???

2009-03-20 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0