Just de ja..

Oj, den här var ju bortglömd. Men jag har inte kommit på något eller vart med om någonting som jag känner att andra skulle tycka var så roligt att läsa om. Vill inte bara skriva vad jag gör varje dag. Känner att de skulle bli så enformigt och rätt så trist och både skriva och läsa.

Idag var vi på hörnan som vi alltid är. Denna gång slutade med att jag rullade ner för trappen och fyllde mina skor med snö på hemvägen.

Idag har jag fått mig en pojkvän. Mysigt!

Idag har jag och Emma äntligen fått äta bakad potatis som vi längtat efter så många dar nu.

Idag klämde Linn Johans fingrar i bildörren. Pang!

Idag har vi bara sovit hela dagen. Flyttat oss från sängen till soffan tillbaka till sängen igen. Gonatt.

Idag har jag lärt Johan att skräp som man har i ögat och inte får ut åker in bakom och kanske kommer fram igen någon annan dag. Han blev orolig.

Idag har jag tittat på den rätte för Rosing och tyckt att de vart smärtsamt jobbigt pinsamt.

Idag har vi kollat på Så ska de låta och konsterat att John skrattar precis som Peter Settman. Eller tvärtom om man frågan John.

Idag har jag åkt tillbaka till Huddunge så nu slipper Sala mig för ett tag och Johan får raka sig.

Tänk så trista korta inlägg de skulle bli. Hursom helst så kan jag efter denna väldigt korta summering av de senaste 2 veckorna konstatera att jag glömt mer än hälften och att tiden är spenderad i Sala med människor jag tycker mycket om. (Fick till en riktig Timo mening där)

På sönda drar vi vilket fall till Åre. Längtar!! Tack, tack, tack, tack för att jag får vara med jag också! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0