Dag 2

Ja då har jag jobbat min andra dag på mitt nya jobb och de är dax att ta helg. Skönt att börja lite lungt. Men jag kan ju meddela att jobbet är roligare än jag trodde. Inte super roligt direkt. Men roligare än att bara sitta hemma och sakna Johan. Ringa till glada nyblivna föräldrar är mest trevligt.
Fick en kort introduktion och sedan var de bara att sätta igång med att ringa. Nervöst var de verkligen, visste inte alls vad man skulle säga. Men de är så man lär sig och kom in i de snabbt. Kommer vilket fall bli grym på svensk geografi och riktnummer. Så om jag inte riktigt låter som jag brukar i telefonen så vet ni varför. En övertrevlig och otroligt glad Emelie. :)


Någonting som är lite mer jobbigt är att jag helt tappat matlusten... Sjukt jobbigt..!! Till och med när Johan kommer med kyckling har jag svårt att äta. Jag som älskar kyckling! Va fan.. Får ju ingen ork till att göra någonting. Kanske får ta några vitaminpiller som Johans mamma tvingat på honom och hoppas att matlusten kommer tillbaka snart igen. Tvångsäta är ingen höjdare. Ta två tuggor och maten smakar bara urk är rent ut sagt ett helvete.
Men nu knorrar magen igen och de är dax att ge de ett nytt försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0