Livet går vidare

Nu sitter vi här och bara väntar o väntar.
Kommer de inte någon snart så vi kan få äta. Evelina har gjort en mycket speciellt designad tårta, eller de är mamma som gjort den, Ove har bara dekorerat den. Lite fel.

Evelina fyller bolaget idag, lite konstigt med tanke på att jag fyllde de förra året. Förrut firade man födelsedagar som ett steg närmare ett mål, tex bli 7 - börja skolan, 15 -köra moppe osv. Lite tist att slutmålet är redan vid 20. Framöver kommer man bara fira födelsedagar som man inte vill ska komma. För vem vill fylla flustret?

Evelina sitter nu och väntar på paket. Emanuel irrar runt med kameran för att lite då och då springa och pilla på datorn. Mamma irrar runt och pillar på de mest in i de sista för att uppnå perfektion. Jag väntar på att alla ska komma så vi får upp lite värme här inne.

Jag är vilket fall glad för jag fick på mig ett par kortbyxor som jag aldrig kunnat ha! Med tanke på att jag tappat x antal kg sedan december när jag var en liten knubbis, så var de på tiden.. Haha!

Slutligen så vill jag bara säga att jag saknar Johan en massa. Men jag har skickat honom ett kärleksbrev med posten så han inte glömmer bort mig. De blev han viket fall jätte glad för så då kanske han kommer ihåg mig en vecka till.


Kommentarer
Postat av: Ina

Grattis på födelsedagen!

Kram från moster!

2009-05-12 @ 18:52:34
Postat av: Emelie

Tack så mycke!! :)

2009-05-12 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0