Misslyckad

Eftersom att jag nog har misslyckats med de mesta som jag försökt mig på. Aldrig fått in en träff där man känner att nu är de någon som är stolt över mig. Så nöjer jag mig med att säga att jag ska på arbetsintervju imorron. Eftersom att detta jobb är snäppet lägre än att jobba på McDonalds så önskar jag på någe vis att jag inte får de. Så slippper folk skämmas.

Jag tror vilket fall att jag har kommit på en liten idé för en kommande födelsedag. Dissad eller hissad, blir spännande att se. Har ju en känsla på svaret. Haha, usch vad jag inte tror på mig själv.

Kommentarer
Postat av: EvE

Du kommer aldrig någonsin vara misslyckad i mina ögon!

2009-05-25 @ 23:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0