Hallåååå!

Nej nu har jag tröttnat på detta väder. Kommer inte snön snart? Eller iaf lite sol, om nu snö var för mycke begärt. Knäppis Johan vill ju häldre ha så här hela vintern än en massa snö. Ojojoj, han har då mycke att lära.

Annars händer de väl inte så mycke. Johan har fått hem sin nya leksak, k-7:n. De skulle nog inte Emanuel säga nej till att få pilla på:)
Jag måste köpa mig en svart t-shirt som jag kan ha på freda. Haha, ska jobba som diskplockare på Green Man i Fagersta på fredag. Eftersom att Johan ändå ska vara ljudteckniker så tyckte ägaren att jag kunde ju få jobba lite jag också. Han är bra härlig han!
Haha, ja med de blir spännande. Ska bli roligt att få göra nått iaf, hoppas jag inte gör bort mig allt för mycke :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh det är ju typ vid mig :D Kul att du får jobba där ;)

2009-11-17 @ 18:25:49
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Malin

jag vill också ha snö! lite frost iaf till advent. Det vore väl fint =) Det är ju mindre än två veckor kvar...

2009-11-17 @ 21:37:00
Postat av: mamma

Lite snö skulle inte vara så tokigt, det blir ju så mycket ljusare ute! =)

2009-11-17 @ 23:30:01
Postat av: Pappa

Klart vi ska ha snö, massor. Var rädd om porslinet.

2009-11-18 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0