Hur gick de??????????

De har vart en lång och seg dag. Skulle inte vara i Uppsala förrän 17.30.
Först fick vi lite information om företaget, sen fick vi ta varsin lott och sedan fick jag och dom 39 andra sätta sig och vänta på att bli "dragna" för en snabb intervju.
Behövde inte vänta så jätte länge innan de blev min tur.
De var ju iof skönt, men var inte så speciellt nervös så för den delen spelade de inte sån stor roll. Men nu skulle jag iaf försöka visa min bästa sida och övertyga personen om att dom inte skulle klara sig utan min, på 15 min. Mitt under intervjun så kommer de någon som släcker och låser rummet som vi sitter i, Ha tack för den! Gick iaf kalas bra! De kändes riktigt bra när jag gick ut.
5 000 sökande hade dom haft, till 100 platser. Så antar att en intervju kan man vara lite nöjd med, men samtidigt, har man kommit så långt och inte lyckas få nått jobb så kan man ju känna sig ännu mer misslyckad. De är då man inser att man måste ha gjort en kass intervju.

Nu hoppas jag på att alla andra gjorde en kass intervju, för de som kändes så bra när jag kom ut har nu utvecklats till att "jag sumpade nog de där rätt rejält".

Media Markt slår upp sina dörrar i Uppsala i vår och förhoppningsvis finns jag på insidan innan.
Sluta tänk så mycke Emelie!!


Tack alla som hållt tummarna idag!! Ni får gärna göra de i 6veckor till :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Måste du vänta i sex veckor innan du får svar?! Jag kommer få kramp i tummarna! Men om det kändes bra på en gång efter så gick det nog bra!

2009-11-13 @ 11:34:27
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas! Hoppas! Vi håller på dig!

2009-11-13 @ 12:12:10
Postat av: mamma

Ja, nu fortsätter vi att hålla tummarna! För det är ju klart att det är du som ska ha jobbet!!! =)

2009-11-13 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0