Lööööööördag




Ännu ingen snö, men idag kom de iaf lite sol. De får man väl vara glad för, den har ju hållt sig borta så länge. Nej så nu har jag be s tällt sol några dagar och kallare väder, sen massa massa snöö!

Gick iaf kanon att jobba igår. Blev garderoben istället för diskplock. Väldigt lättförtjänta pengar och Ritch tyckte jag skulle jobba nästa fredag också, de är ju inget jag säger nej till.

Ikväll ska vi äta smörgåstårta! Hoppas bara Johan tycker att den är lika god som jag tycker. Fast han är ju lite av en allätare så de blir nog nemas problemas.

Nu blev de verkligen ett sånt där tråkigt inlägg som jag verkligen inte gillar. Där de bara står en massa tråck vad man har gjort och vad man ska äta. Nej skärpning Emelie!

Ni får väl en liten bild att titta på istället så kanske ni förlåter mig.
Jag ska klura ut nått finuligare till nästa gång.

Men när jag ändå redan pajjat detta inlägg så kan jag ju fortsätta med att meddela att jag ännu inte hittat nått bra tyg till min klänning. De är ju snart december så är inte så lång tid kvar, inte långt alls! Vilket också betyder att de snart är jul ute i Huddunge skogen, de är naaajs!

Nej nu ska jag sluta snacka en massa skit innan jag börjar berätta vad jag har på mig idag.

Kommentarer
Postat av: pappa

Bra med lite jobb. Vems är gitarren? Ser välanvänd ut.

2009-11-21 @ 21:19:44
Postat av: Evelina Wallin

Roligt inlägg ändå:) kul med jobb! snö till nästa helg tack!

2009-11-21 @ 23:46:50
Postat av: mamma

Det är alltid roligt att läsa dina inlägg...bara du inte börjar skriva - hur många timmar det är kvar till allt du gör, för då... slutar jag nog läsa!! =)) He, he... skämt alltså!

2009-11-22 @ 02:11:48
Postat av: evelina

haha roligt skämt mamma!:D

2009-11-22 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0