Gjorde om

Suddade precis ut de bittra inlägget om allt som jag blivit upprörd på idag. Haha! Tycke inte att de var så värst roligt att dela med sig trots allt. Så nu sitter jag här och skrattar åt mig själv för hur upprörd jag vart.

Delar istället med mig av min fina "nyckelknippa", enjoy!

Ja så mycke till nyckel"knippa" är de väl inte, men den är fin.
En fin liten nyckel till lägenheten, otroligt viktigt att ha. Underlättar iaf.
En kapsylöppnare, som kommer till hands massor med gånger, viktigt! Har försökt lära mig öppna med andra hjälpmedel. Men jag förstår inte hur folk lyckas, de gör ju så in i helvete ont i handen!
Och en stämskruv, för tydligen så är de någonting man inte klarar sig utan. För man vet ju aldrig när man behöver stämma en trumma (om man nu säger så), eller byta trummskinn. Mkt viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0