I den stora mörka skooooogen!

Då sitter man ute i ingenstans, dvs Huddunge. Johan har gjort en fin liten ramsa som går:

Usch och fy
Huddungeby!
Och han tyckte att jag var kass på att göra ramsor..


Är iaf kisselikattisvakt åt Affelito. Affe är en tjock bortskämd katt som tror att han är en hund. Äta och sova är hans favorit sysselsättning, de är väl de katter gör. Ibland får han tokspel och hoppar på en. Men oftast så är han översocial och vill helst ligga i knät, speciellt om man har en laptop i knät. Vill bara ha en massa uppmärksamhet den lille rackarn, oj fel av mig, den stora rackarn.
Nu ligger han i en stor boll brevid mig, man kan ju faktiskt inte alltid få som man vill. Även om man heter Affelito. Fast de gör han ju inte så.. Han har fått sova i knät mellan mig och datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0