Kändis?

Tittade på Fråga Olle dokumentären igår, som varje onsdag. Ni vet när man känner igen nån men inte kan placera personen. Så var de igår. Jättejobbigt! Frågade Johan om inte han kände igen snubben, tänkte om han kanske vart nån gammal skådis eller någonting sånt. Men fick ingen hjälp därifrån.
Sen slog de mig. Fortfarande osäker kollar jag vad han i dokumentären hette och började skratta.
Hahaha! Gustavo hade ju jag på BSM! Så han håller fortfarande i kurser alltså, bara att nu håller han i killar-som-vill-lära-sig-ragga-på-tjejer-kurser!

Frida kan iaf kanske skratta åt detta inlägg, hon vet ju vem Gustavo är :)

Kommentarer
Postat av: Mix

förra veckan var det väl någon från huddunge som var med? såg ej med egna ögon men vänliga själar upplyste mig om det. haha eller så

2009-10-29 @ 20:51:05
Postat av: Emelie

Hahaha! Jasså, nästan så man måste leta rätt på de avsnittet och kolla om man känner igen nån :)

2009-10-29 @ 21:02:07
URL: http://lattmjolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0