Bröllop

Men ingen inbjudan till mig.. Blev så arg och ledsen så vad än folk sa till mig så bara skrek jag till svar tillbaka. Så besviken.. Inte ens klänningen kunde jag få se.. Sånt finns de inte tid för.. Va fan! Frida och Jimi ska gifta sig och jag är inte bjuden. Trots att hela min familj är de, trots att kalaset ska vara hemma hos oss på spadvägen och trots att de är min mamma som ska laga all mat och allt! Så får inte jag vara med. De som upprör mig mest är att ingen verkar tycka att de är någonting konstigt med de.. De ÄR konstigt!!

Inte en enda gång i år har jag somnat för att sedan vakna och de är nästa dag. Inte en enda gång i år har jag haft en "drömlös"natt. Jag börjar faktiskt tröttna på att drömma. Nu mera när jag ska sova så drar jag en djup suck och tänker, "jaha, då var de dax igen då". Fast på ett sätt så blir de lite dubbelmoral kanske, för när jag väl börjar vakna på mornarna så är drömmen rätt så skoj så jag kan vakna och sedan komma in i drömmen igen för jag vill inte att den ska ta slut riktigt än.

Denna dröm slutade med att jag tröttnade på att jag inte var bjuden på bröllopet och sket i de. Istället så hittade jag något konstigt bilfordon som jag började tävla mot andra med. Gick rent ut sagt skitbra! Fort körde jag också. Tills dess att jag kom på att, "shit va fort jag kan köra". Efter de så kunde jag inte köra lika fort längre.. Fick ge upp min dröm efter de..


Ett tips till er tappra själar som faktiskt läser min blogg. Bli medlem på tex Bloglovin.com, där kan du lägga in alla bloggar som du följer och så får du veta när ett nytt inlägg kommit. Slipper man klicka in på en blogg flera gånger om utan att någonting har hänt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att det inte var en sanndröm...har du träffat Frida någonting när hon var hem sist! =)

2009-09-13 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0