Pust!

Oj vad jag har städat! Och även om jag är hur trött som helst så vill jag bara städa mera! De blir ju så fint när man städar. Köket är nu väldigt rent och tomt på någe sätt, men tro mig, de är bara på ytan. Så sjuk mycke grejjer bakom luckorna. Har iallafall inte sett köket renare än de är nu.
Badrummet fick sig också en liten tvätt, eftersom att jag inte riktigt kunde sluta.
Kan fortfarande inte riktigt sluta, kanske ska pyssla om toaletten lite också. Ja, för den som designade dessa lägenheter har verkligen tänkt till, man ska inte hålla på och kombinera två helt olika saker med varandra. Nej, så vi har ett badrum, där man då badar, och en toalett, där man då går på toaletten. Genialiskt!


Nu ska jag fortsätta med mitt andra beroende, får fortsätta städa imorron igen. Förr var jag beroende av sudoku, nu har de övergått till sifferkorsord. Blev medlem på sifferkorsord.se för 10 dagar sedan. Var bäst av alla förra veckan. Ligger på 5:e plats denna månad och har totalt löst 184st korsord

Mitt 185:e


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur fungerar sifferkorsord? Jag älskar att lösa sudoku och krypto, så det kanske är nåt för mig

2009-09-24 @ 08:28:17
Postat av: Elin

Skaffa ett jobb, du har alldelens för mycket fritid... =)

2009-09-24 @ 10:34:56
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Jörgen

En städfirma kanske :-)

2009-09-24 @ 20:54:34
Postat av: mamma

Energin kan ju läggas på att läsa in något på distans t ex. =)

2009-09-24 @ 21:18:49
Postat av: Jhonte

Malin: På sifferkorsord.se så finns det en guide och ett exempel, kolla upp dessa!

2010-08-03 @ 22:38:21
URL: http://www,sifferkorsord.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0