Nej men titta, ett nytt inlägg!!

Vem är de som kör egentligen?

En liten uppdatering på Emelies liv kanske vore på sin plats. Livet ute på Tärna är underbart. Riktigt roligt har vi och jag är glad att jag hoppade på de här. På måndag börjar jag och Gabbe filma, har ni tur så kanske ni får se de färdiga resultatet sen :)
Har även kommit på hur mitt arbetsprov till utbildningen ska se ut, men är i behov av 4-5, möjligtvis flera, legogubbar. Sen är de bara att fota på! :)

Nått som jag nog inte sagt nått om kom jag på, är att jag och Johan kommer troligtvis flytta till Västerås i sommar. Lägenheten är uppsagd så sista juni måste vi flytta, och eftersom Johan jobbar i Västerås så lutar de åt att vi hamnar där. Jag som inte ens tycker om Västerås.. Haha!

Ja de var väl typ allt för stunden. På återseende! :)

Kommentarer
Postat av: ovis

wiie nytt inlägg!:D men vadå västerås?! ni trivs väl bra i sala? ni kan väll hitta en lägenhet där istället? ska john flytta?:O

2010-04-24 @ 00:30:33
Postat av: Malin

Tjohoo! Här finns massor me legogubbar! Bara att komma hit å låna =)

2010-04-24 @ 19:52:48
Postat av: Pappa

Man vänjer sig ganska fort med västeråsarna. Det är däremot inte så lätt att hitta boende till bra pris i bra läge.

2010-04-25 @ 00:36:05
Postat av: Emelie

Jo Sala är ju...trevligt. Men vi har faktiskt en lägenhet i Västerås som vi ska hyra i 2:a hand, bra pris och bra läge :)

2010-04-25 @ 10:17:42
URL: http://lattmjolk.blogg.se/
Postat av: Elin

Spännande! Kanske blir lättare att hitta ett jobb!

2010-04-25 @ 14:21:39
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: mamma

Det blir väl bra i Västerås, säkert mycke lättare med jobb eller plugg. Då kanske vi blir av med lite av dina grejer?

2010-04-25 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0