Mobilblogga

Sitter på stationen i Sala och väntar på bussen som ska ta mig ändå till Heby. Och när jag ändå sitter här i min ensamhet så passar jag på att vara en tru bloggerska och uppdatera via mobilen.
Kom och tänka på en sak. Varför finns inte 'mobilen' inlagt i t9? Gurka finns inte heller, kanske inte används så mycke om man inte är grönsaksodlare, men oftare än 'huslä' iaf.
Drömde iaf att dagens bröllops fotografering gick kanon. Mycke bättre än min förra dröm där jag även fick i uppdrag att klippa bruden, som varken kunde sitta still eller normalt.
Nu ska jag återgå till filosoferandet, ciao!
(försökte mig på detta igår, tydligen gick de inte så bra. Inte så lätt som man kan tro att blogga från mobilen. Kan ju vara jag som har en lite för gammal mobil för sådana nymodigheter.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0