Juleklappar

Nu är jag nästan klar med alla julklapparna. 3:e december och bara en julklapp kvar att klura ut, men den kan jag klura på ett litet tag till. Sen ska de bara kluras ut hur dom ska slås in detta året...

Men nu har jag ju en massa tid över att tänka ut vad jag själv önskar mig.
Detta har jag kommit fram till än så länge:

En mjuk och lagom stor soffa
En större säng, (mjuk!) 160 skulle nog vara lagom
Upptäckte inatt att jag önskar mig ett större täcke
En micro tror jag varken jag eller Johan äger, en sån vore bra
Har en strykbräda, men inget strykjärn, så de vill jag också ha
När jag var Affe-vakt i Huddunge insåg jag att jag önskar mig en tekanna.
Och appropå tekanna så önskar jag mig massa nya te-sorter, mitt lager är snart slut!
Sen känner jag att jag måste önska mig nått så tråkigt som strumpor
Sen vill jag ha ett halsband, inte vilket som helst, utan ett kamera halsband

Denna kommer från Beccadesign.se

De var nog de jag kommit på hittills
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken bra önskelista!

2010-12-04 @ 02:02:50
Postat av: Elin

Lyckos den som ska köpa till dig! :) Micro kan ni få av oss, vi har massor!

2010-12-06 @ 21:18:57
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Pappa

Du brukar ju göra jättefina paket. Jag ser att tomten får fullt upp :-)

2010-12-08 @ 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0