En muskel!

Känner mig lite som Elin, när hon sprang runt för många år sedan och var så stolt över sin muskel.
Har nu ridit två dar i rad och ja, de känns, i heela kroppen! Varför smygstarta? Haha! Men tycker nu att jag kan skymta en liten bula på vänsterarmen om jag spänner mig riktigt mycke. Snart är jag vältränad igen, om jag fortsätter i den här takten.
Kanske är dumt att avslöja.. Kommer jag få lov att hjälpa till att bära och flytta en massa tunga saker.

De jag ville komma fram till med detta lite trista inlägg är att jag fått en muskel och att jag är på förbannat bra humör, trots all värk. Tack Marlene som låter mig få rida!!

Nej om jag ska ta och visa Johan min nya muskel, för den är han nog hemskt intresserad av att se.

Och eftersom Elin inte läser bloggar utan bilder så tar vi två på sötungarna själva.
Caspian                                                                                 Indra

Kommentarer
Postat av: Elin

Din blogg läser jag ju... Men jag gillar ändå bilderna bäst =)

2010-02-17 @ 17:50:41
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: mamma

Sötisarna! =)

2010-02-17 @ 18:57:30
Postat av: Malin

haha! trevligt me muskler!

2010-02-18 @ 21:21:30
Postat av: Malin

... eller med en muskel...

2010-02-18 @ 21:22:31
Postat av: Pappa

Har du tur kommer det fler, muskler alltså.

2010-02-21 @ 09:53:59
Postat av: EvE

Jag visste väl att du behövde komma upp i sadeln igen! Heja heja!

2010-02-22 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0