Hmm.. (som vanligt)

Har städat som en galning hela dagen och är riktigt nöjd över mig själv. Jag är inte helt klar, men de är bara lite damsugning kvar. Nu tänker jag ge upp för udag...
Men nog om de.
Satte mig precis i soffan och fick se en reklam som jag började tänka lite på. Hjälp mig!

Reklamen var för dejting sajten match.com. Men i slutet av reklamen berättar den trevliga rösten att de är 55 personer om dagen som hittar sin partner via match.com.


55? Betyder de då att några blev lite fler än två, eller att någon är lite trög?

Ja, de är väl i genomsnitt, men tycker ändå att de låter fel. :)
Oj vad man märker hur facebook beroende man är när man inte kan logga in på hela dagen(nästan)
Hur lång tid är a few hours??

Kommentarer
Postat av: ove

knäääppt.. ja det har inte gått att skriva till dig eller komma till din profil på hela dagen.. så emelie beroende man blir när man inte kan göra det på hela dagen!

2010-02-06 @ 00:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0