En glad dag

Efter att ha drömt mardrömmar hela natten gav jag upp sovandet och pallrade mig till Heby för att kika lite på tävlingarna. Oj viken tävlings abstinens man får! Och så många roliga minnen som kommer fram.

 

Som min och James LA debut. Tror aldrig jag vart så nervös nånsin när jag har tävlat. Katastrof debut, haha! Men vi tog oss iaf runt banan.

 

Eller som när jag satsade för hårt och tar en lite galen omhoppningssväng och James hoppar en oxer åt fel håll! Haha!

 

Eller som när jag och Poppe tänker åt varsitt håll under en lagtävlingen i Wirsbo. De ända mina lagkamrater och resterande publik såg av mig var min fot i sadeln, istället för mig. Fick en fin aplåd när jag kravlat mig upp i sadeln igen. Minns att en ur banpersonalen kollade lite undrande på mig när jag kommit upp, jag log tillbaka, vände om och avslutade banan.

 

Sitter här och skrattar för mig själv när jag tänker tillbaka på allt knäppt vi alla gjort. Skrattar även åt att de första jag gjorde idag var att klota in i två ungar på läktaren. Haha, stackars barn, måste ha blivit livrädda när de helt plötsligt kommer en människa flygandes Sissela och Irus                                          över dom.

 

Hade ju tänkt och ta en massa bilder idag, men självklart glömmer jag batterierna hemma så kameran dog efter bara några testbilder. Men en roligare sak är att jag blivit tillfrågad att vara fotograf till ett bröllop, jag blev jätteglad och lite chockad. Självklart sa jag ja. Men oj, jag? Nu blir de till att öva upp fotokunskaperna en massa massa!


Update.

Kom på att jag och James aldrig hoppade oxern, vi bara rev ner den och fick i princip backa ut, de var ju Ripper som hoppade fel hinder i en galen sväng, tror dock att de var ett räcke. KM var de iaf och då gäller de ju att satsa allt man har om man skulle kunna slå Emma och Sonia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0