Kopp efter kopp efter kopp, och en himla massa fat..

Jag blir tokig! Får panik på all denna röra, framför allt i köket. Blir galen av att öppna skåpluckorna och mötas av denna röra. Så idag tar jag tag i de och försöker få lite ordning bland John's alla dessa prylar. De är galet vad den gossen har prylar. Visst kanske man vill ha lite olika koppar, men måste man ha 12 olika uppsättningar? Kan ju tillägga också att John inte använder någon av dessa koppar, nej han har en "snusk-kopp" som han dricker allt ur när han är här. Man skulle kunna tro att han vart in på Hela människan och köpt allt dom har i köksväg, två vändor. Haha, och då är de bara i köket, vill inte veta vad han har i förrådet som är överfyllt av grejer. Vet inte riktigt vad han har tänkt med alla dessa saker. Kanske starta en egen second hand affär.

Hehe, nej de är tur att John inte är min pojkvän, skulle bli tokig på detta samlande av skräpsaker som aldrig kommer till användning.

Men jag hittade en trevlig liten tekanna. Den kan han ju få ha kvar, eller skänka till mig så den kommer till användning :)



Till denna kanna finns de även:
7st tekoppar
6st kaffekoppar
7st assietter
10st kaffefat
en gräddkanna och en sockerskål.

Kommentarer
Postat av: ove

är den blå eller brun??

2010-02-05 @ 17:03:05
Postat av: Emelie

Den är både blå och brun :)

2010-02-05 @ 17:44:02
URL: http://lattmjolk.blogg.se/
Postat av: Malin

Superfiiin!

2010-02-05 @ 20:18:29
Postat av: Elin

Jättefin kanna!

2010-02-06 @ 10:48:52
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0