Gaaah!

Hade så galet tråkigt igår. Helt glömt bort att man kan ha så tråkigt.
Pillade och skrattade lite åt min finne, som så fint placerade sig mellan brösten för en månad sedan och envist stannar kvar.
Har även insett att om man vill lösa alla 1 000 000 Kungen-spel så kommer de ta galet lång tid.

 

Nä, igår var verkligen en "jag vill inte göra ett skit men fan så jävla tråkigt jag har"-dag
(ursäkta mitt språk)

Men idag är de en annan dag. Jag är gladare och nästan lite städsugen igen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

åh sötnosen min <3

2010-01-20 @ 20:49:59
Postat av: mamma

Man behöver ju bara titta på bilden så blir man glad! =)

2010-01-23 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0