Insett fakta

Har insett att jag inte har någon reklam på min blogg längre. Kanske bara jag som inte ser den. Men iaf, är jag så kass så de inte ens är värt att ha reklam i min blogg.. Haha! Fast kan ju inte klandra dom, är en rätt kass bloggare. Skyller på att jag inte har någonting spännande att berätta och att kameran är lite som Johan och överlever inte temperaturer under -10, tror iof kameran är tuffare än lillpojken :)


Apropå lillpojke och bildbrist så bjuder jag på världens sötaste Caspian!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med om att det är världens sötaste Caspian! =)

2010-01-09 @ 03:13:50
Postat av: Elin

Goding! Jag kan i alla fall se reklam...

2010-01-09 @ 12:10:45
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Pappa

Ser reklam och en sötaste Caspian

2010-01-09 @ 16:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0