Nämen!!

Ojoj.. Host host.. Här var de dammigt.. Host host..
Ja vad har hänt sedan sist då..
Flytt till Västerås
Midsommar i Sala
30års kalas i Sala
Peace&Love i Borlänge
101års kalas på väg hem från P&L
Filmlägerledare ute på Tärna

Och de fyra kommande lördagarna är de bröllop som står på schemat. Otroligt bra planerat av alla brudparen tycker jag, well done! Så imorron går alltså det första av stapeln i Sala och Johan är best man. De ska bli så roligt med bröllop, ser verkligen ifram emot de! Allihopa! Nu måste jag bara komma på hur jag ska ha håret.. Sen ladda kameran och tömma minneskortet, viktigt viktigt!

Supertrist inlägg, I know.. Hade ju varit skoj med en lite roligare uppdatering nu när den äntligen kommer. Men jag ju meddela att jag har en ny filmidé, behöver dock en massa plats och de har jag inte just nu, men de kommer!


Tjo så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hellre det än ingen uppdatering alls, nu vet vi ju vad du haft för dig i alla fall =) Hur trivs ni i västerås då?

2010-07-23 @ 15:57:57
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: mamma

Ja, det är kul att du skriver nå`t iaf! =)

2010-07-24 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0