Dagens outfit

Tadaa! Min outfit idag består av:
Som överdel har jag en exlusiv Black Rose t-shirt, längre ner ser vi mina absoluta favorit mjukisbyxor (Okej, de är mina enda), har äver gett dom en egen liten mode tutch med olika småstänk i olika smaker, syns inte så bra på bilden men dom finns där. Ett hett tips, någonting som vi kommer se mycket av i vår.
På fötterna har jag ett par second hand tofflor efter min morfar. Otroligt sköna och är även märka med H och V undertill, så att man sätter på sig dom på rätt fot, blir obekvämt annars. Perfekt till blondinen.
Dagens sminkning ger ett väldigt naturligt intryck och de otroligt otvättade håret har jag slängt upp i en slarvig knut, lite på sidan, tar endast 30 min att fixa.
Som pricken över i:t har jag lagt till en lite ängslig blick som gör att hela outfiten blir komplett.

Emelie goes modeblogg- Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du förgyllde min dag i alla fall! :-)

2010-03-02 @ 19:58:27
Postat av: Pappa

Du lägger ut allt snyggarebilder på dig själv

2010-03-02 @ 20:43:25
Postat av: Elin

Hahaha! Precis vad jag behövde, lite inspiration till hur man ska klä sig i vår!

2010-03-02 @ 22:02:34
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Malin

skönt att se att man själv inte är helt ute =) Utan riktigt trendig!

2010-03-02 @ 22:03:05
Postat av: mamma

Hur lyckas du med skitigt hår på bara 30 min...den blir svår! =)

2010-03-04 @ 00:00:21
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: 007

het het :-)

2010-03-21 @ 08:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0